Retouren

Retour aanvragen

Via het Contactformulier kunt u eenvoudig een retour aanvragen. Dit is niet verplicht maar versnelt wel de afhandeling van uw retour. Deze aanvraag komt automatisch bij onze retourafdeling. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen voor verdere instructies met betrekking tot het afhandelen van uw retour.

Verkeerd of beschadigd geleverd product

Mocht er onverhoopt een beschadigd of een verkeerd product wat u niet besteld heeft geleverd zijn, stel ons hier aub zo snel mogelijk na levering van op de hoogte middels ons Contactformulier. Wij zullen binnen 1 werkdag reageren met alle informatie om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Afkoelingsperiode / Herroepingsrecht

Na ontvangst van uw bestelling heeft u standaard recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden en deze te retourneren of te ruilen. Binnen die periode kunt u een product dus retour melden, waarbij de verzendkosten voor het terugsturen voor uw rekening komen. Indien u de gehele bestelling aan ons retour stuurt krijgt u naast het aankoopbedrag ook de eventuele verzendkosten voor de heenzending vergoed. Wij raden u aan om de retouraanvraag vooraf via ons Contactformulier aan te melden. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Na melding heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om het product retour te zenden.

Let op: Om te bepalen of u het product wilt houden mag u het beoordelen/bekijken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is. Indien u het product beschadigd of onvolledig retour stuurt, zal het te vergoeden bedrag evenredig met de ontstane schade verrekend worden. U bent dus verantwoordelijk voor eventueel ontstane waardevermindering.

Indien u de overeenkomst ontbindt, wordt het bedrag waarop u recht heeft zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 7 dagen nadat u deze retour gemeld heeft door ons teruggestort / verrekend. Dit gebeurt op de wijze waarmee u betaalde, voor zover dit uiteraard via deze betaalwijze mogelijk is. Wij mogen echter wachten met de terugbetaling totdat de retour ontvangen is, tenzij u kan aantonen dat deze al aan ons opgestuurd is. Als u een product retourneert dient u een aankoopbewijs mee te zenden. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

BoardgameShop
t.a.v. Retouren
PJM Aalbersestraat 3
3354 BE PAPENDRECHT
Nederland

Belangrijk:

  • u dient het product indien redelijkerwijs mogelijk in de originele (zo onbeschadigd mogelijke) verpakking te retourneren
  • de verzendkosten en het risico van de retourzending zijn voor uw rekening
  • zorg voor een gedegen omverpakking welke om de originele verpakking heen zit. Plak aub geen stickers of andere biljetten op de originele verpakking.
  • u dient een aankoopbewijs met de zending mee te sturen
  • onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de extra kosten hiervoor worden aan u doorberekend

 

Garantie regeling:

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product op een normale manier gebruikt heeft, recht op een goed werkend product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door het veelvoudig gebruik komt. Fabricage fouten vallen uiteraard wel onder garantie. Het aanmelden van een retour kan via ons Contactformulier. Dit is overigens niet verplicht maar versneld wel de afhandeling van uw retour.

U dient zelf de kosten van de retourzending te betalen. Indien het product onder de wettelijke garantie valt zal BoardgameShop deze verzendkosten (volgens PostNL tarief, max EUR 6,95) aan u vergoeden. Zorg aub voor een extra degelijke verpakking om de bestaande verpakking heen. Onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de kosten hiervoor worden aan u doorberekend. Het is eventueel ook mogelijk een retour zelf bij ons langs te brengen.

Alvorens u het product retour stuurt raden wij u aan het product eerst aan te melden middels ons Contactformulier en deze te voorzien van een duidelijke en uitgebreide klacht omschrijving. Dit helpt ons om u retour sneller te verwerken. De retouraanvraag zal vervolgens door ons binnen 1 werkdag beoordeeld worden. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Deze e-mail kunt u uitprinten en tezamen met een aankoopbewijs bij uw retour voegen.

Na ontvangst van uw retour zal BoardgameShop u op de hoogte houden over de actuele stand van zaken omtrent de retour. Het product dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

BoardgameShop
t.a.v. Retouren
PJM Aalbersestraat 3
3354 BE PAPENDRECHT
Nederland

Belangrijk:

  • de verzendkosten zijn voor uw rekening. Indien het product onder de garantie valt zal BoardgameShop deze verzendkosten (conform PostNL tarief, max EUR 6,95) aan u vergoeden
  • zorg voor een gedegen verpakking (schade door verzending is voor rekening van de verzender)
  • u dient een aankoopbewijs met de zending mee te sturen
  • gelieve bij de retourzending de retourbevestiging te voegen. Dit versneld het retour proces
  • onvoldoende of ongefrankeerde pakketten worden door ons geaccepteerd, maar de extra kosten hiervoor worden aan u doorberekend

Uitgesloten van garantie zijn:

  • schade door ondeugdelijk gebruik
  • vochtschade

Webshop voor bordspellen, kaarten en miniatuurspellen.

De waardering van boardgameshop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 3054 reviews.
Scroll naar boven
Gebruik de magische kortingscode MRMEEPLE23 voor onze Winter Sale en laat je meeslepen in een wereld van speelplezier!